ALGEMEEN

NOON Aesthetics behandelingen en thuisverzorging

​Om huidverbetering succesvol aan te pakken zijn professionele instituutbehandelingen en dagelijkse thuisverzorging een gouden combinatie. De behandelingen met paraceutische peelings en professionele producten zorgen voor een intensieve huidverjonging door middel van een kuur.


Instituutbehandelingen

Afhankelijke van de aard en mate van veroudering stellen we een behandelplan voor u op. Met dit behandelplan wordt in kuurverband de huidveroudering aangepakt en zult u zien en voelen dat, naarmate de kuur vordert, uw huid op heel korte termijn zichtbaar zal verbeteren en een jongere uitstraling krijgt.

Na de kuur is een 4 tot 6 wekelijkse onderhoudsbehandeling nodig om het behaalde resultaat te behouden.


Thuisverzorging

Zonder dagelijkse thuisverzorging met de therapeutisch NOON producten, kunt u geen optimaal resultaat verwachten. Het is een belangrijk samenspel en balans tussen de behandelingen in het instituut en thuisverzorging die tot gegarandeerd succes leidt.

ALGEMEEN

Waarom NOON Aesthetics?

De producten van NOON Aesthetics bevatten ingrediënten met de unieke Dermshield™ technologie. Deze gepatenteerde technologie filtert 95% van de signalen weg die verantwoordelijk zijn voor bijwerkingen. Hierdoor kan er bij NOON een hoge concentraties actieve ingrediënten en werkstoffen gebruikt worden zonder de typerende bijwerkingen als roodheden, irritaties en onaangenaam gevoel.

Dit maakt het mogelijk om de beste en meest effectieve huidverbeteringsproducten ter wereld te maken.

ALGEMEEN

NOON doelgerichte producten

NOON heeft doelgericht producten geformuleerd voor:

  • Hydrateren van de huid
  • Zichtbaar verminderen van rimpels en lijntjes
  • Herstellen van stevigheid
  • Realiseren van een gezondere en jongere uitstraling

ALGEMEEN

NOON Aesthetics

Effectieve aanpak van alle factoren die huidveroudering veroorzaken.

Huidveroudering is niet alleen een symptoom van leeftijd, maar een optelsom van intracellulaire defecten en beschadigingen die veranderingen in de huidstructuur veroorzaken. Vele factoren die zowel van binnenuit zoals genetische aanleg, hormonale wijzigingen en DNA, als ook van buitenaf zoals UV straling, milieuverontreiniging, voeding, stress of roken, worden direct in verband gebracht met huidveroudering.

De meeste anti-aging producten pakken de gevolgen aan om rimpeltjes, lijntjes en huidverslapping te reduceren. NOON Aesthetics heeft gespecialiseerde producten die de oorzaken van huidveroudering aanpakken door te beschermen tegen alle negatieve invloeden en het stimuleren van de huid, waardoor een jongere en gezonde uitstraling verkregen wordt.

ALGEMEEN

4VOO Exclusief voor mannen!

Het is niet mogelijk om in alles de beste te zijn. 4VOO kiest dan ook resoluut om enkel huidverzorgingsproducten voor mannen te ontwikkelen. Dit is een unicum in de wereld.

De kwaliteit en het uiterlijk van de mannenhuid doeltreffend verbeteren, een energieke, gezonde huid behouden is waar 4VOO voor staat. Investeren in een “mannelijk aantrekkelijke look” resulteert ook vaak in meer zelfvertrouwen en succes.

Voor wie? 4VOO distinct man zit in de reiskoffer van zakenmannen, in de sporttas van menig atleet, heeft zijn plaats verdiend in de badkamer van u en ik, maar ook van de jet set en vele beroemdheden. Er goed uitzien, zonder veel omwegen, zonder tijdsverlies. Snel en efficiënt. De nieuwste trend.

4VOO werkt nauw samen met de medische wereld en wordt consequent aanbevolen door plastisch chirurgen.

ALGEMEEN

Wat is Tripollar?

Tripollar behandelingen verbeterd uw gelaatscontouren en geven je een frissere, strakkere en jongere uitstraling.

Tripollar is de meest geavanceerde radiofrequentie technologie voor niet-chirurgische verstrakking van het gelaat. Doordat tripollar de huid in de diepere huidlagen verhit, trekken de collageenvezels samen waardoor de huid meteen strakker wordt.

Het stimuleert tevens de natuurlijke , collageen - en elastineproductie voor ongelooflijke resultaten en een aanzienlijke verbetering van rimpels in het gelaat. De resultaten zijn onmiddellijk zichtbaar en houden langdurig aan zonder operatie en zonder genezing tijd.

  • vermindering van rimpels
  • verbetering van gelaatscontouren
  • verstrakking van verslapte huid
  • verstevig van de huid
  • anti-aging

ALGEMEEN

Wat is Oxygeneo?

Oxygeneo is een innovatieve zuurstofbehandeling voor huidvernieuwing dat 3 essentieel deelbehandelingen gelijktijdig uitvoert.Het verwijdert de dode cellen van de hoornlaag, brengt revitaliserende werkstoffen in de diepere lagen van de huid en stimuleert de zuurstoftoevoer van binnen uit.

Oxygeneo is geïnspireerd op natuurlijke warmwaterbronnen die bekend staan om hun zuurstof opwekkend effect in de huid. Door dit effect na te bootsen wordt de huid gestimuleerd om de zuurstoftoevoer naar de behandelzone te verhogen. Een drievoudige werking in 1 aangename behandeling met direct zichtbaar resultaat.

Bij de oxygeneo 3 in 1 behandeling krijg je eerst een reiniging van de huid, vervolgens wordt met het toestel een exfoliatie gedaan terwijl de zuurstofvoorziening en opname van actieve ingrediënten in de huid wordt bevorderd.

Vervolgens gaan we verder met de ultrasound behandeling: hoogfrequente ultrasone geluidsgolven genereren in de huid een micromassage en warmteontwikkeling voor een betere doorbloeding, een verhoogde celstofwisseling en betere opname actieve werkstoffen

voordelen:

  • natuurlijke zuurstofvoorziening va binnenuit
  • optimale reiniging en exfoliatie
  • maximale opname van actieve ingrediënten
  • superieure actieve voeding van binnenuit
  • directe en duurzame lange termijn resultaten
  • huidverstrakking
  • gladde huid en stralende teint


ALGEMEEN

#7 ONTSPANNING

Wie kan er niet wat extra ontspanning gebruiken? Na een drukke werkdag bijvoorbeeld, na je workout of gewoon, omdat je het verdient en omdat het goed voor je is. Onderzoekers hebben vastgesteld dat Infraroodtherapie zorgt voor:

  • een diepere, meer ontspannen slaap
  • losmaken van chronische spanning
  • verbetering van chronische vermoeidheid-issues


Dit komt vermoedelijk door het vrijgeven van endorfines zoals serotonine en dopamine, al die feel good hormonen die tegenwicht bieden van stresshormonen als cortisol.

Bovendien kan je als je in een IR-sauna zit, je smartphone, tablet, laptop… niet meenemen. Het is even tijd voor jezelf. 20-30 Minuten om te reflecteren, te ontspannen, genieten in een vredige omgeving. Even gewoon ZIJN.

Infraroodwarmte is levensenergie. Eens je het hebt ervaren wil je niet meer zonder.

Boek nu uw Slimcab-behandeling

ALGEMEEN

#6 PIJNVERLICHTING

Denk aan spierpijnen, gewrichtspijnen, ontstekingen in je lichaam. Hiervoor willen steeds meer mensen NATUURLIJKE oplossingen vinden i.p.v. pijnstillers en ontstekingsremmers.

Infrarood verhoogt de bloedcirculatie in je lichaam. Dat brengt nutriënten en zuurstof naar je cellen en voert de afvalstoffen gemakkelijker af. Op die manier verminderen ontstekingen en neemt de pijn af.

ALGEMEEN

#5 BOOST IMMUUNSYSTEEM

Na een Infrarood-sessie kan een verhoging van aantal cellen van het immuunsysteem, zeg maar de witte bloedcellen, worden vastgesteld. Het bewijs dat het ons immuunsysteem stimuleert.

Ons immuunsysteem zijn alle bacteriën, schimmels, gisten… die in en op ons leven. Het beschermt ons tegen verkoudheden, griep en allerlei ziektes. Super belangrijk dus dat dit in goede conditie is.

Wist je dat 80% van ons immuunsysteem zich in de darmen bevindt?

Gezonde darmen = gezonde body = gezond lang leven.

ALGEMEEN

#4 STRALENDE HUID

Voor een mooie, gezonde, zuivere jonge huid. Wie wil dit niet?

Infrarood helpt om de bacteriën in opperhuid of epidermis (de buitenste laag van de huid) te verwijderen. Het stimuleert ook de doorbloeding van de haarvaatjes in de huid, wat zorgt voor een zachte, frisse huid.

Ook zweten is zeer belangrijk. Het zuivert de poriën. De meeste mensen zweten niet genoeg en zullen sneller zweten in een Infrarood sauna dan in een gewone sauna.

ALGEMEEN

#3 ANTI-AGING

Voor wie lang, gelukkig en vitaal wil leven.

Een grote studie in Finland volgde 2300 mannen over een tijdspanne van 20 jaar. Bij de mannen die 2 à 3 keer per week een sauna namen werd een daling van 24% in mortaliteit (ten gevolge van cardiovasculaire ziektes, kanker, hartaandoeningen…) vastgesteld.

Bij de mannen die 4 keer per week een sauna namen, was dat 40%!

ALGEMEEN

#2 GEWICHTSVERLIES

  1. In een Infraroodcabine moet je lichaam harder werken omdat het je lichaamstemperatuur wil verlagen naar de homeostatische temperatuur, zeg maar de normale temperatuur van je lichaam. Deze wil je lichaam voortdurend aanhouden. Bij dat proces van afkoelen en bij het bijhouden van een verhoogd hartritme worden er extra calorieën verbrand.

  2. In een breedspectrum IR-cabine gaat je lichaam nog veel sneller naar haar maximale vetverbrandingszone en blijft er gestaag in gedurende de ganse sessie!

Verscheidene studies tonen aan dat je tijdens 1 IR-saunasessie tot 600 kCal verbrandt. Dat is gelijk aan een normale maaltijd!

ALGEMEEN

#1 DETOX / CELLULITE

Je lichaam regelmatig helpen ontgiften is vandaag helaas geen optie meer voor wie een gezond, vitaal leven wil leiden. Toxines zitten in de lucht die we inademen, het water dat we drinken, de voeding die we eten, de crèmes die we smeren, de producten waarmee we schoonmaken…

Zelfs al leef je gezond, eet je elke dag massa’s zuivere groenten, beweeg je regelmatig, slaap je voldoende, beheers je je stress, leef je op een zuivere plek, dan nog word je dagelijks gebombardeerd met allerlei toxische chemicaliën.

Wist je dat we vandaag met gemiddeld 200 toxines per dag meer moeten omgaan dan pakweg 100 jaar geleden? En onze uitscheidingssystemen zijn niet mee geëvolueerd! Het is voor ons lichaam een flinke uitdaging waar het best regelmatig wat hulp kan gebruiken.

Vroeger was cleansen misschien optioneel. Vandaag niet meer. Het is een must wanneer je een gezond, high vibration life wil leiden. Infrarood zorgt ervoor dat de toxines die in de vetcellen zitten opgesloten gemakkelijker worden vrijgegeven om ze vervolgens uit te zweten.

Ziehier de reden waarom Infrarood zo’n gunstige effecten heeft op cellulite, afslanken, energieniveau en conditie in het algemeen!

ALGEMEEN

Slimcab

7 GEWELDIGE VOORDELEN VAN THERAPEUTISCHE INFRAROOD

ER IS INFRAROOD EN INFRAROOD!

De populariteit van infraroodcabines is de laatste jaren ontzettend gestegen. Helaas krijgen mensen vaak tegenstrijdige informatie en adviezen, vooral over langegolf en kortegolf stralers.

Alleen met full spectrum stralers (Infrarood A + B + C) wordt een effectieve dieptewerking verkregen die voor een therapeutische werking nodig is.

De betrouwbare medische literatuur is er nochtans zeer duidelijk over:

Kortegolf infrarood (IR-A) straling dringt 40 tot 50 keer zo diep in de huid dan het langegolf infrarood (IR-C). Hierdoor wordt direct de sterk doorbloede subcutis (onderhuidse bindweefsellaag) bereikt wat cellen en bloedsomloop activeert, stofwisseling verbetert en zorgt voor een betere zuurstofregeling.

Dieptewerking wordt alleen met Infrarood A (kortegolf) en Infrarood B (middengolf) bereikt. Langegolf infrarood (IR-C) verwarmt hoofdzakelijk de lucht die op zich dan weer alleen het bovenste laagje van de huid verwarmt wat een aangename warmte geeft. Meer niet.

Boek nu uw Slimcab-behandeling

ALGEMEEN

Environ Cosmetic Roll-CIT

Eén van de extra troeven van Environ: ROLLEN!
De Cosmetic Roll-CIT heeft 126 naaldjes met een lengte van 0.1mm waarmee je pijnloos over je gelaat gaat rollen. De naaldjes doorprikken de bovenste laag van je huid en maken microscopisch kleine gaatjes die zich nadien weer sluiten. Hierdoor worden de ingrediënten van je producten nog beter (3000% beter!) opgenomen door de huid en bereik je op een korte tijd de mooiste resultaten.
Resultaat? Je huid straalt, je teint is egaler, de structuur van je huid verfijnt en tekenen van huidveroudering vervagen. Roodheden verminderen en opgelopen zonneschade wordt hersteld.
OK, let’s do this!
Rollen moet je opbouwen. Start met 1x/week en bouw langzaam op naar 1x ’s avonds tot zelfs 2x/dag waarbij je ‘s ochtends en ‘s avonds gaat rollen. Je start je skincare routine zoals altijd met je Pre-Cleansing Oil, cleanser en toner. Je rolt zachtjes over je gelaat in verschillende richtingen, om zoveel mogelijk kleine gaatjes te maken, en je brengt meteen daarna het product naar keuze aan. Dit kan een serum zijn, gevolgd door je moisturiser, of enkel je moisturiser.
Je kan starten met rollen wanneer je huid reeds aan het niveau van een AVST 3 moisturiser of een C-Quence 2 gewend is.
TIP: Heb je een Environ behandeling geboekt? Neem je roller mee, zodat we deze tijdens de gelaatsbehandeling kunnen inschakelen. Zo behaal je betere resultaten!

ALGEMEEN

Algemene voorwaarden

​​Algemene Voorwaarden

Inhoudsopgave:

Artikel 1 - Definities

Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer

Artikel 3 - Toepasselijkheid

Artikel 4 - Het aanbod

Artikel 5 - De overeenkomst

Artikel 6 - Herroepingsrecht

Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping

Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht

Artikel 9 - De prijs

Artikel 10 - Conformiteit en garantie

Artikel 11 - Levering en uitvoering

Artikel 12 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging

Artikel 13 - Betaling

Artikel 14 - Klachtenregeling

Artikel 15 - Geschillen

Artikel 16 - Aanvullende of afwijkende bepalingen

Artikel 1 - Definities

In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

1. Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;

2. Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;

3. Dag: kalenderdag;

4. Duurtransactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;

5. Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.

6. Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;

7. Modelformulier: het modelformulier voor herroeping die de ondernemer ter beschikking stelt die een consument kan invullen wanneer hij gebruik wil maken van zijn herroepingsrecht.

8. Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;

9. Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;

10. Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig
in dezelfde ruimte zijn samengekomen.

11. Algemene Voorwaarden: de onderhavige Algemene Voorwaarden van de ondernemer.

Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer

Naam salon
Adres
Telefoon
Email
BTW nummer

Indien de activiteit van de ondernemer is onderworpen aan een relevant vergunningstelsel: de gegevens over de toezichthoudende autoriteit:
Artikel 3 - Toepasselijkheid

  • Indien de ondernemer een gereglementeerd beroep uitoefent: de beroepsvereniging of -organisatie waarbij hij is aangesloten;
  • de beroepstitel, de plaats in de EU of de Europese Economische Ruimte waar deze is toegekend;
  • een verwijzing naar de beroepsregels die in België van toepassing zijn en aanwijzingen waar en hoe deze beroepsregels toegankelijk zijn.

1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand en bestellingen tussen ondernemer en consument.

2. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.

3. Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze
kosteloos zullen worden toegezonden.

4. Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.

5. Indien één of meerdere bepalingen in deze algemene voorwaarden op enig moment geheel of gedeeltelijk nietig zijn of vernietigd worden, dan blijft de overeenkomst en
deze voorwaarden voor het overige in stand en zal de betreffende bepaling in onderling overleg onverwijld vervangen worden door een bepaling dat de strekking van het oorspronkelijke zoveel mogelijk benaderd.

6. Situaties die niet in deze algemene voorwaarden zijn geregeld, dienen te worden beoordeeld ‘naar de geest’ van deze algemene voorwaarden.

7. Onduidelijkheden over de uitleg of inhoud van één of meerdere bepalingen van onze voorwaarden, dienen uitgelegd te worden ‘naar de geest’ van deze algemene voorwaarden.

Artikel 4 - Het aanbod

1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.

2. Het aanbod is vrijblijvend. De ondernemer is gerechtigd het aanbod te wijzigen en aan te passen.

3. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.

4. Alle afbeeldingen, specificaties gegevens in het aanbod zijn indicatie en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.

5. Afbeeldingen bij producten zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten. Ondernemer kan niet garanderen dat de weergegeven kleuren exact overeenkomen met de echte kleuren van de producten.

6. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het bijzonder:
Artikel 5 - De overeenkomst

  • de prijs inclusief belastingen;
  • de eventuele kosten van verzending;
  • de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;
  • het al dan niet van toepassing zijn van hetherroepingsrecht;
  • de wijze van betaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomst;
  • de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn waarbinnen de ondernemer de prijs garandeert;
  • de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het reguliere basistarief voor het gebruikte communicatiemiddel;
  • of de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, en zo ja op welke wijze deze voor de consument te raadplegen is;
  • de manier waarop de consument, voor het sluiten van de overeenkomst, de door hem in het kader van de overeenkomst verstrekte gegevens kan controleren en indien gewenst herstellen; de eventuele andere talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden gesloten;
  • de gedragscodes waaraan de ondernemer zich heeft onderworpen en de wijze waarop de consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen; en
  • de minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van een duurtransactie.

1. De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.

2. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.

3. Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige web omgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.

4. De ondernemer kan zich - binnen wettelijke kaders - op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, evenals van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.

5. De ondernemer zal bij het product of dienst aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:

a. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;

b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;

c. de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;

d. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de ondernemer deze gegevens al aan de consument heeft verstrekt vóór de uitvoering van de overeenkomst;

e. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is.

6. In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.

7. Iedere overeenkomst wordt aangegaan onder de opschortende voorwaarden van voldoende beschikbaarheid van de betreffende producten.

Artikel 6 - Herroepingsrecht

Bij levering van producten:

1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn
gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekendgemaakte vertegenwoordiger.

2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor
zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

3. Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan de
ondernemer. Het kenbaar maken dient de consument te doen middels het modelformulier. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn
herroepingsrecht dient de klant het product binnen 14 dagen retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.

4. Indien de klant na afloop van de in lid 2 en 3 genoemde termijnen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht resp. het product
niet aan de ondernemer heeft teruggezonden, is de koop een feit.

Bij levering van diensten:

5. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste 14 dagen, ingaande op de
dag van het aangaan van de overeenkomst.

6. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping

1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.

2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetalen. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product terug ontvangen is door de webwinkelier of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden. Terugbetaling zal geschieden via dezelfde betaalmethode die door de consument is gebruikt tenzij de consument nadrukkelijk toestemming geeft voor een andere betaalmethode.

3. Bij beschadiging van het product door onzorgvuldige omgang door de consument zelf is de consument aansprakelijk voor eventuele waardevermindering van het product.

4. De consument kan niet aansprakelijk worden gesteld voor waardevermindering van het product wanneer door de ondernemer niet alle wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht is verstrekt, dit dient te gebeuren voor het sluiten van de koopovereenkomst.

Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht

1. De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor producten zoals omschreven in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.

2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

a. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;

b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;

c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;

d. die snel kunnen bederven of verouderen;

e. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;

f. voor losse kranten en tijdschriften;

g. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

h. voor hygiënische producten waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

3. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:

a. betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;

b. waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;

c. betreffende weddenschappen en loterijen.

Artikel 9 - De prijs

1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.

2. In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.

3. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.

4. Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:

a. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of b. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de

prijsverhoging ingaat.

5. De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.

6. Alle prijzen zijn onder voorbehoud van druk – en zetfouten. Voor de gevolgen van druk – en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. Bij druk – en zetfouten is de ondernemer niet verplicht het product volgens de foutieve prijs te leveren.

Artikel 10 - Conformiteit en Garantie

1. De ondernemer staat ervoor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen
van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.

2. Een door de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de
overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden.

3. Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 2 maanden na levering aan de ondernemer schriftelijk te worden gemeld. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend.

4. De garantietermijn van de ondernemer komt overeen met de fabrieksgarantietermijn. De ondernemer is echter te nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke
geschiktheid van de producten voor elke individuele toepassing door de consument, noch voor eventuele adviezen ten aanzien van het gebruik of de toepassing van de producten.

5. De garantie geldt niet indien:
Artikel 11 - Levering en uitvoering

  • De consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken;
  • De geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met de aanwijzingen van de ondernemer en/of op de verpakking behandeld zijn;
  • De ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit van de toegepaste materialen.

1. De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.

2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.

3. Met inachtneming van hetgeen hierover in lid 4 van dit artikel is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij consument akkoord is gegaan met een langere leveringstermijn. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden. De consument heeft geen recht op een schadevergoeding.

4. Alle levertermijnen zijn indicatief. Aan eventuele genoemde termijnen kan de consument geen rechten ontlenen. Overschrijding van een termijn geeft de consument geen recht op schadevergoeding.

5. In geval van ontbinding conform het lid 3 van dit artikel zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen.

6. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.

7. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

Artikel 12 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging

Opzegging

1. De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder
begrepen) of diensten, te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.

2. De consument kan een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder
begrepen) of diensten, te allen tijde tegen het einde van de bepaalde duur opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.

3. De consument kan de in de vorige leden genoemde overeenkomsten:
Verlenging

  • te allen tijde opzeggen en niet beperkt worden tot opzegging op een bepaald tijdstip of in een bepaalde periode;
  • tenminste opzeggen op dezelfde wijze als zij door hem zijn aangegaan;
  • altijd opzeggen met dezelfde opzegtermijn als de ondernemer voor zichzelf heeft bedongen.

4. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, mag niet stilzwijgend worden verlengd of vernieuwd voor een bepaalde duur.

4. In afwijking van het vorige lid mag een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van dag- nieuws- en weekbladen en tijdschriften stilzwijgend worden verlengd voor een bepaalde duur van maximaal drie maanden, als de consument deze verlengde overeenkomst tegen het einde van de verlenging kan opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand.

5. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, mag alleen stilzwijgend voor onbepaalde
duur worden verlengd als de consument te allen tijde mag opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand en een opzegtermijn van ten hoogste drie maanden in geval de overeenkomst strekt tot het geregeld, maar minder dan eenmaal per maand, afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften.

6. Een overeenkomst met beperkte duur tot het geregeld ter kennismaking afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften (proef- of kennismakingsabonnement) wordt niet stilzwijgend voortgezet en eindigt automatisch na afloop van de proef- of kennismakingsperiode.

Duur

7. Als een overeenkomst een duur van meer dan een jaar heeft, mag de consument na een jaar de overeenkomst te allen tijde met een opzegtermijn van ten hoogste een
maand opzeggen, tenzij de redelijkheid en billijkheid zich tegen opzegging vóór het einde van de overeengekomen duur verzetten.

Artikel 13 - Betaling

1. Voor zover niet anders is overeengekomen, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 7 werkdagen na het ingaan van de bedenktermijn als bedoeld in artikel 6 lid 1. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.

2. De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.

3. In geval van wanbetaling van de consument heeft de ondernemer behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.

Artikel 14 - Klachtenregeling

1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekendgemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 2 maanden volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de
gebreken heeft geconstateerd.

3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

5. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

6. Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.

7. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.

Artikel 15 - Geschillen

1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Belgisch recht van toepassing. Ook indien de consument woonachtig is in het buitenland.

2. Het Weens Koopverdrag is niet van toepassing.

Artikel 16 - Aanvullende of afwijkende bepalingen

Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.

(dit formulier alleen
invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)
Aan

Modelformulier voor herroeping

Bedrijfsnaam

Adres

Postcode Stad

emailadres

Telefoonnummer

Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):

Besteld op (DD-MM-YYYY) :
Bestelnummer :
Ontvangen op (DD-MM-YYYY):
Naam/Namen consument(en) Adres consument(en) :
IBAN Rekeningnummer:

Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

Datum(DD-MM-YYYY):

(*)

Doorhalen wat niet van toepassing is.

ALGEMEEN

Algmeen voorbeeld

ALGEMEEN

Studio Beau-Thee